Property in Alanya. Ideal Estates, +90 532 777 4 777

SAMARBETE OCH PARTNERS

Samarbete med utländska agenter

Ideal Estates har samarbete och partners med fastighetsmäklare runt om i världen. Vi förstår att agenten är den viktigaste assistenten till kunden som tillhandahåller pålitligt stöd för köparen i sitt eget land. Därför värdesätter vi ömsesidigt fördelaktiga, förtroendefulla partnerskap med agenter för att utföra ett utmärkt arbete och ge din klient maximal uppmärksamhet och omsorg.

Förstå specialiserade områden på fastighetsmarknaden

Oavsett om du är en nybörjare eller en veteranförsäljare, finns det alltid områden på fastighetsmarknaden du inte känner till. Genom att samarbeta med agenter inom en viss nisch, till exempel fastigheter i Turkiet, vet du exakt vem du ska vända dig till om du någonsin har en fråga. Även om du är kunnig om det specifika ämnet kan specialiserade agenter som Ideal Estates ge ett annat perspektiv. Genom åren har vi fått förtroende av dussintals utländska partners.

Men hur väljer man rätt, från många fastighetsbyråer? Ideal Estates drivs av en fullt ackrediterad och licensierad fastighetsmäklare med erfarenhet av försäljning i Turkiet. Vi hanterar kunder som talar engelska, ryska, tyska, svenska och finska eftersom vi vill att hela processen ska vara tydlig för kunden. Kontrakten är också undertecknade på de språken, och tack vare det finns det inga oklarheter. Eftermarknadstjänsterna, som på grund av semesterfastigheternas specifika karaktär är mycket viktiga, erbjuds på olika språk.

Alla dessa element garanterar att vår gemensamma kund blir nöjd. Alla detaljer, arbetsstandarder och samarbetsvillkor är specificerade i vår agents avtal.

Fördelar med att samarbeta med Ideal Estates?
  • Din kontakt Marie Nyman svarar omedelbart på din begäran om information, så att kunden inte väntar på sina efterfrågade fastighetsalternativ, vilket är fallet med andra utländska fastighetsbyråer. 
  • Vi arbetar ärligt och öppet och informerar dig om varje steg i köpeprocessen med din potentiella köpare.
  • Så snart transaktionen är genomförd och betalning erhålls från kunden betalas förmedlingsavgiften omedelbart ut i sin helhet
  • Till våra mest aktiva agenter erbjuds en visningsresa så att du kan ge personlig information till dina kunder.
  • Vår firma har samarbete och partners med fastighetsbyråer, juridiska konsulter, advokater och immigrationsrådgivare och andra yrkesverksamma som arbetar inom fastighetsbranschen.
  • Kundnöjdhet garanteras eftersom vi tillhandahåller expertförsäljning och eftermarknadsservice.
Hur samarbetet fungerar
  • Om du har en kund är det bästa att boka in en visningsresa.
  • Du måste skicka ett e-postmeddelande till info@idealestates.com  när du har schemalagt en visningsresa med kunden. Låt oss veta kundens flygdetaljer och vilken typ av fastighet de är intresserade av.
  • Sedan skickar vi dig en e-postmall för bokning som innehåller kundens kontaktinformation från vår respektive teammedlem i Turkiet.
  • Dagen efter får du en rapport om dina kunders visningstur och information om transfer och boende och även detaljer om fastigheterna som kommer att visas.
Vad vi förväntar oss av våra partners
  • Följ upp med din kund och gör dem redo för visningsturen.
  • Vi borde vara den enda byrån.
  • Vår fastighetsportföljs försäljningspriser och specifikationer bör inte ändras. Den bästa policyn är att vara ärlig.
  • Baserat på våra gemensamma principer hoppas vi kunna utveckla ett långsiktigt försäljningssamarbete.
 

Samarbete och partners med professionella frilansare inom fastighetsförsäljning

Nu söker vi professionella frilansare för samarbete!

Ideal Estates är en av de mest välkända fastighetsbyråerna i Turkiet. Vi har kontakt med många kunder och byggbolag och har därför garanterat de bästa erbjudandena. Vi har även lång juridisk erfarenhet och kunskap för att säkerställa säkra transaktioner.

Ett ömsesidigt partnerskapsavtal för fastighetsinvesteringar har många fördelar. Följande är våra vägledande principer och fördelar för att bilda ett långsiktigt frilanssamarbete med oss:

Förväntningar på frilansare:
  • Som fastighetsproffs är det lätt att tro att du är ensam. Även om du är en del av en mäklarfirma, arbetar du vanligtvis själv med dina kunder enligt ditt schema men att samarbeta med oss kan du förbättra dina färdigheter och förmågor, utveckla vänskap, minska kostnaderna och skapa en bättre balans mellan arbete och privatliv.
  • Naturligtvis är den mest uppenbara fördelen här bekvämlighet och flexibilitet. Att arbeta på ett samarbetskontor som Ideal Estates betyder att du inte behöver oroa dig för stela kontorstider. Du kan bestämma dina valda tider. Det är därför som försäljare känner sig bekväma med att arbeta med oss. Du kan välja olika alternativ såsom ett eget skrivbord eller ett privat kontor.
  • Att ha ett samarbete och partners med Ideal Estates säkerställer att du har tillgång till höghastighetsinternet, videokonferenser och andra tekniker som ingår i samarbetet. Dessutom erbjuder vi supportpersonal som kan svara på samtal och ta hand om dina kunder när du är borta, vilket säkerställer att ingen affärsmöjlighet missas.
  • Utan hyreskostnader ger detta dig chansen att arbeta i ett förstklassigt affärsutrymme – komplett med all utrustning och faciliteter du behöver – utan att spendera pengar. Du behöver inte betala för internet, el, vatten och rengöring varje månad! Plus att du inte behöver hantera dyra långtidshyreskontrakt.
  • Försäljare kan dra nytta av att samarbeta med våra utländska byråer i sina projekt. Och resultaten kan vara givande och lönsamma eftersom de kommer att ge dig värdefulla leads.
Resultat:

Ett resultat av ovanstående fördelar har många egenföretagare tagit tillfället i akt och sammarbetar med Ideal Estates där vi tillhandahåller fördelarna med ett stort, modernt kontor och samarbete med utländska byråer.

Jobba med oss

Professionella fastighetsmäklare

Vi söker kvalificerade fastighetsmäklare för samarbete och partners att fungera som en länk mellan säljare och köpare. En fastighetsmäklares uppgifter inkluderar marknadsföringslistor och rådgivning till köpare och säljare. Att bedöma en kunds behov och ekonomiska resurser för att föreslå lösningar som uppfyller dessa krav är väsentligt.

Detta är ett utmärkt tillfälle för fastighetsproffs som vill avancera i sin karriär. Vi behöver flera personer som talar följande språk förutom turkiska:

  • Engelska
  • Svenska
  • Tyska
  • Finska
  • Arabiska
  • Ryska
Ansvar:
  • Ge råd och hjälp till säljare och köpare vid marknadsföring och köp av fastigheter till rätt pris och under bästa villkor.
  • Följa med köpare vid fastighetsbesök och besiktningar, och ge dem feedback om fastighetens lämplighet och värde.
  • Bedöma kunders behov och finansiella kapacitet för att föreslå lämpliga lösningar.
  • Mellanliggande förhandlingsprocesser, ge råd till kunder om marknadsförhållanden, priser, bolån, juridiska krav och relaterade ämnen, och säkerställa en rättvis och pålitlig transaktion.
  • Genomföra en jämförande marknadsundersökning för att fastställa värdet på en fastighet.
  • Skapa ett remisssystem med husägare.
  • Utarbeta juridiska dokument som hyreskontrakt, handlingar, slutredovisningar och köp- och försäljningsavtal.
  • Behålla en förståelse för fastighetsmarknader och bästa praxis.
Förutsättningar och färdigheter
  • Visa erfarenhet av att arbeta som fastighetsproffs eller säljare.
  • Självständig arbetsförmåga kombinerat med exceptionell interpersonell förmåga.
  • God försäljnings-, förhandlings- och samarbetsförmåga.
  • Internet och MS Office-vana
  • Flexibel i dina arbetstider.
  • Körkort föredras men inte nödvändigt.
  • Proaktiv och samarbetsvillig lagspelare. 

Kontors chef

Vi söker en kontorschef för att sköta vårt kontors ärenden.

Detta inkluderar allt från att köpa kontorsmaterial och organisera catering till att hantera entreprenörer och övervaka arkivering. Kontorschefen kan också ha administrativa eller verkställande assistentuppgifter kopplade till sin roll vilket kan innebära att välkomna kunder, hantera kalendrar, schemalägga möten och ta emot förfrågningar.

Du kan också hjälpa säljare och fastighetsförvaltare med deras pappersarbete, inklusive formulär, avtal och kontrakt, se till att administrativa uppgifter slutförs effektivt, hantera personalscheman och föra register.

Kontorchefens ansvar:
  • Kommunicera förvaltningsplaner med specialiserad personal och/eller professionell personal.
  • Stödja företagets verksamhet genom att underhålla kontorssystem och leda personal.
  • Upprätthålla kontorstjänster genom att organisera kontorsverksamhet och rutiner, förbereda löner, kontrollera korrespondens, utforma arkivsystem, granska och godkänna leveransrekvisitioner och tilldela och övervaka kontorsfunktioner.
  • Tillhandahålla historisk referens genom att definiera procedurer för lagring, skydd, hämtning, överföring och bortskaffande av register.
  • Upprätthålla kontorseffektivitet genom att planera och implementera kontorssystem, layouter och utrustningsanskaffning.
  • Utforma och implementera kontorspolicyer genom att upprätta standarder och procedurer, mäta resultat mot standarder och göra nödvändiga justeringar.
  • Fullfölja operativa krav genom att schemalägga och tilldela anställda; följa upp arbetsresultat.
  • Håller ledningen informerad genom att granska och analysera specialrapporter; sammanfatta information; identifiera trender.
  • Övervakning av budget och systemhantering, inklusive årliga budgetar, scheman för olika anställda, utnyttjande av fastighetsanläggningar och lönehantering.
  • Bidra till teaminsats genom att uppnå relaterade resultat efter behov.

Fastighetsassistent

Vi söker en organiserad fastighetsassistent för att stötta vårt fastighetsteam. Ett fastighetsbiträde ansvarar för att hjälpa fastighetsmäklarna och mäklarna på företaget med administrativa uppgifter. De kan svara på telefonsamtal och e-postmeddelanden, underhålla och dela fastighetslistor, arkivera dokument, hjälpa till att skapa ett hem för visningar, hålla en marknadsföringslista och boka möten.

För att bli framgångsrik som fastighetsbiträde bör du vara mycket organiserad och socialt trygg. En enastående fastighetsassistent ska kunna hålla kontoret igång smidigt och göra det möjligt för försäljningsagenterna att prestera effektivt.

Ansvarsområden för fastighetsassistent:
  • Hälsa kunder välkomna, svara i telefon och ringa uppföljningssamtal.
  • Förbereda korrespondens, schemalägga möten och göra researrangemang.
  • Förbereda fastighetsformulär och dokument.
  • Koordinera visningar och assistera vid fastighetsvisningar.
  • Beställa förbrukningsmaterial, förbereda och distribuera marknadsföringsmaterial.
  • Underhålla elektroniska och pappersarkiveringssystem.
  • Förbereda listmaterial och lägga ut fastighetslistor.
  • Hantera en kunddatabas och förbereda rapporter.
  • Hjälpa till med avslutande processer.
  • Utföra andra uppgifter som tilldelas.
Krav på fastighetsassistent:
  • Gymnasiebetyg.
  • Tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande.
  • God kommunikationsförmåga, både i tal och skrift.
  • Kunskaper i Microsoft Office.
  • Kan arbeta självständigt och som en del av ett team.
  • Stark räkne- och organisationsförmåga.
  • Kritiskt tänkande och problemlösningsförmåga.
  • Stark uppmärksamhet på detaljer.

Jämför annonser

Jämför